אגף המחשוב בעיריית מודיעין מכבים רעות משיק שירות חדש שיוצע באפליקציה העירונית -פיצ'ר הנקרא- "זמן אמת", באמצעותו ניתן יהיה  להעביר למשתמשי התחבורה הציבורית, בזמן אמת, מידע על מיקום האוטובוסים. בנוסף , תושבים יוכלו להעביר דרכו פניות ותלונות בזמן אמת. כך שלמעשה, העיריה תקבל תמונת מצב עדכנית באשר לתנועת התחבורה הציבורית העירונית והבינעירונית. כך יתאפשר ליצור שיתוף פעולה ייחודי בארץ, בין התושבים, העירייה וחברת האוטובוסים, "קווים".

מהעירייה נמסר כי שיתוף הפעולה הוא הודות להקמתו של מוקד התחבורה הציבורית בעירייה, אשר מחובר אונליין לתלונות התושבים, קולט אותן ומפנה אותן לחברת האוטובוסים, כולל מעקב אחר אופי התלונות ומשך הטיפול בהן.  

עוד שירותים אותם ניתן יהיה לקבל ב"זמן אמת" באפליקציה: מציאת תחנות אוטובוס ומספרי האוטובוסים הרלוונטיים בכל תחנה, כולל קישור למפות גוגל עם אפשרות לניווט לתחנה ותמונה עדכנית של התחנה. איתור תחנה לפי מיקום כולל תמונה, רשימת תחנות בקרבת המיקום הנבחר על פי כתובת, איתור מסלול מנקודת היציאה לנקודת ההגעה המבוקשת.

לפני השקתו, הוצג הפיצ'ר בפני הפורום לשיפור התחבורה הציבורית, בו לוקחים חלק ראש העיר, אשר עומד בראש הפורום, חברי מועצה, תושבים ומנהלי מחלקות בעירייה.  

ראש העיר, חיים ביבס: "השירות החדש באפליקציה מהווה אבן דרך נוספת בעבודה האסטרטגית של הפורום, לייצר שירות יעיל, איכותי וטוב יותר עבור התושבים המשתמשים בתחבורה הציבורית. זאת לצד מוקד התחבורה שהקמנו, גם הוא למען התושב. אנו לא מסתפקים בכך כמובן, ובקנה ישנן תכניות נוספות בתחום התחבורה הציבורית ואני שמח על כך, שכולם נרתמים למשימה בפורום החשוב שהקמנו – תושבים, אנשי המקצוע בעירייה וחברי מועצה."

צילום: ארכיון מודיעינט