אגף טכנולוגיות, מחשוב ומערכות מידע בעיריית מודיעין מכבים רעות הוביל, בשיתוף פעולה עם מנהלת אופק, השקת שירות חדש לתושבי העיר - מערכת לזימון תורים באופן מקוון לאגפים המקבלים קהל.
לתושבים המעוניינים לתאם פגישה, נפתחות אפשרויות שונות לקביעת פגישה פרונטלית בנושאים הבאים – ארנונה ושמירה (תשלומים, הנחות ארנונה לעסק או מגורים, אישור טאבו ועוד), בירורים ותשלומים בנושאי חינוך, אשפה או שילוט, תשלום קנסות, בקשת תו חניה ועוד. בנוסף, קיימת אפשרות ל קביעת פגישת ZOOM, החוסכת הגעה פיזית לבניין העירייה, במצב זה יינתנו מועדים שונים לקביעת הפגישה, ללא צורך בסימון נושא הפגישה.
מועד ושעת הפגישה הפרונטלית יישלחו לתושב במסרון ובמייל (אותם הזין למערכת זימון התורים) או לחילופין, יישלח קישור לפגישת הZOOM- במועד שנקבע.
מערכת זימון התורים מתחילה כפיילוט במחלקת הגבייה, אחת מן המחלקות המרכזיות בשירותי קבלת קהל בעירייה. בהמשך, מתוכננת לפעול מערכת זימון התורים גם באגפים נוספים אשר פתוחים לקבלת קהל.
ראש העיר, חיים ביבס: "הפיילוט אותו אנו מתחילים בימים אלה, מהווה נדבך נוסף וחשוב בשדרוג השירותים שהעירייה נותנת לתושבים וייעול המערכת. ראינו בתקופת הקורונה, כי ניתן לבצע שירותים עירוניים רבים באופן מקוון מכל מקום, וזהו בהחלט דבר מצוין שצמח מן המשבר הזה, אותו אנו נקדם לאחר בחינת הפיילוט, במקומות נוספים".
מחזיק תיק החדשנות, ברוך בוחניק: "דרך החדשנות אנחנו ממשיכים להנגיש ולשפר את השירות לאזרח, מתוך רצון לכבד את הזמן של התושבים ומתן מענה ראוי במערכות ואגפי העירייה".
לכניסה למערכת - https://queue01.modiin.muni.il/frame/#/
מהעירייה נמסר כי המערכת אינה נתמכת בדפדפן explorer.