אם יש לכם עסק משלכם, אתם בוודאי יודעים כמה קשה לשרוד בשוק התחרותי של ימינו, לא כל שכן להצליח ולצמוח. כבעלי עסקים אתם זקוקים לכל יתרון שאתם יכולים להשיג על מנת להתמודד היטב מול המתחרים שלכם, להרחיב את מעגל הלקוחות ואת הרווחים שלכם, וזו הסיבה בעטיה בניית אתרים הפכה לחשובה כל כך.

אתר תדמית לעסק שלכם

אחד מסוגי האתרים שבאפשרותכם לבנות הוא אתר תדמיתי, הכולל מידע אודות העסק או אודותכם. מטרתו של אתר כזה היא לעניין את הגולש בשירותים שאתם מציעים ולעודד אותם ליצור עמכם קשר ישיר בצורה כלשהי, בין אם בכך שירימו אליכם טלפון או באמצעות השארת פרטיהם אישיים על מנת שנציג שלכם יחזור אליהם במועד מאוחר יותר.

בניית אתר תדמית בדרך כלל מתאים לעסקים קטנים המציעים שירותים מסוגים שונים, כגון שירותי עיצוב גרפי, שירותי קידום אתרים, שירותים מקצועיים כגון אינסטלטורים וכדומה.

חנות מקוונת של העסק

אם אתם מוכרים מוצרים פיזיים, כגון חנות בגדים, קונדיטוריה, תכשירים רפואיים וכדומה, יתכן שתעדיפו להקים אתר אינטרנט שבאמצעותו תוכלו להציע אותם למכירה באמצעות האינטרנט. כך הגולשים יוכלו להיכנס לאתר שלכם, לסקור את ההיצע, להוסיף מוצרים לסל ולקבל אותם במשלוח בדואר או עם שליח עד הבית.

היתרון של חנות מקוונת הוא בביטול המגבלה הגיאוגרפית אשר עשויה לאלץ את הלקוחות להגיע אל החנות הפיזית שלכם. כלומר, אם אתם נמצאים ברמת גן, תוכלו להרחיב את קהל הלקוחות שלכם על מעבר לרדיוס איזור המרכז ולמכור את המוצרים שלכם גם ללקוחות בקרית שמונה או באילת, ואפילו לארצות שונות בעולם.

בניית האתר היא לא הצעד האחרון

גם אם יש לכם אתר, עליכם לוודא כי הלקוחות הפוטנציאליים שלכם יכירו אותו ויוכלו למצוא אותו בקלות. לשם כך עליכם לבצע פעולות של קידום אתרים בגוגל, המכונות גם SEO: בעזרת הפעולות הללו, גולשים יוכלו לאתר אתכם בקלות בכל פעם שהם מחפשים בגוגל ביטויים מסוימים הקשורים לתחום הפעילות של העסק שלכם.

כך לדוגמה אם התקלקל לכם דוד השמש, סביר להניח שתיכנסו לגוגל כדי לחפש טכנאי דוד שמש באיזור מגוריכם. ברגע שתקלידו את ביטוי החיפוש בגוגל, תקבלו רשימת תוצאות חיפוש של טכנאים מתאימים, ואז רוב הסיכויים הם שתבחרו באחת מן התוצאות הראשונות שברשימה. חישבו על היתרון העצום שממנו נהנה עסק שנמצא בראש הרשימה הזו, ועד כמה העסק שלכם ירוויח במובנים של חשיפה, לקוחות והכנסות, אילו הוא היה נמצא בראש רשימה דומה.