רגע לפני שאתם פותחים קמפיין פרסום בפייסבוק חשוב שתקראו את המאמר הזה! פה תוכלו לקבל את כל המידע הדרוש לכם לקמפיין מוצלח.

על נפלאות הפייסבוק

הפייסבוק היא רשת חברתית, שהתחילה כמשהו חביב בין חברים במכללה ותוך זמן קצר הפכה למרכיב עיקרי בחיי היום יום של כל מי שיש ברשותו מחשב או מכשיר טלפון חכם. אחת הסיבות לכך היא, שבאמצעות הפייסבוק ניתן לחדש קשרים מהעבר ולשמר קשרים חדשים וישנים בלחיצת כפתור. בנוסף, ניתן גם ליהנות ממשחקים שונים, קבוצות בכל התחומים וגם כמובן, מהאפשרות לחשוף את העסק שלכם, קטן כגדול.

למה בכלל לפרסם בפייסבוק?

הסיבה הטובה ביותר לפרסום בפייסבוק היא העובדה, שאנשים רבים כל כך משתמשים ברשת חברתית זו באופן יום יומי וכך האפשרות לחשיפה גדולה באמת הופכת למוחשית ומעשית יותר מתמיד. בנוסף, הקלות בה ניתן לנהל קמפיין פרסום בפייסבוק מושכת גם כן רבים מבעלי העסקים להשתמש בפלטפורמה זו וכל זאת בלי שציינו עדיין את היעילות של קמפיין כזה!

נקודת ההתחלה

כדי לפרסם עסק באמצעות הפייסבוק תצטרכו בתור התחלה פרופיל. פייסבוק לא מאפשרת פתיחה של פרופיל אישי עם מידע של עסק, למרות שאין לה כל כך את הכלים לבדוק את הפרופילים הישראליים הרשומים בעברית. יחד עם זאת, פרסום באמצעות פרופיל אישי הוא לא יעיל במיוחד ולכן עדיף ללכת בדרך המקובלת.

דף עסקי

השלב הבא הוא פתיחה של דף עסקי. הדפים העסקיים הם דפים ייעודיים לפרסום ושיווק של עסקים ולכן, בניגוד לפרופילים האישיים, בהם יש הגבלה על כמות החברים המותרת, בדפים העסקיים אין כל הגבלה לגבי כמות האוהדים של הדף והם מיועדים לפוסטים בעלי גוון עסקי ומקצועי בלבד.

פרסום של הדף העסקי

כדי שתוכלו להתחיל לקצור את הפירות של הדף העסקי שלכם, עליכם לפרסם אותו ברבים ולשם כך אתם זקוקים לשיטות השונות של פרסום בפייסבוק. לדוגמה, תוכלו לפרסם בפרופיל האישי שלכם קישור לדף העסקי ולהזמין את החברים הווירטואליים שלכם לאהוד את הדף. בנוסף, תוכלו גם להוסיף קישור אליו בחתימת המייל שלכם וכמובן, גם לפרסם אותו בקבוצות הפייסבוק השונות.

קידום הדף העסקי

ממש כמו האפשרות לקדם אתרים בגוגל, ניתן גם לקדם דפים עסקיים בפייסבוק. את זאת ניתן לעשות בשתי דרכים. האחת, קידום של פוסט מסוים לפי זמנים או לפי תקציב. קידום של הפוסט מומלץ בעיקר כאשר ישנו פוסט מיוחד לרגל אירוע מיוחד וכדומה. האפשרות השנייה היא קידום של הדף עצמו. פעולה זו תביא לכם יותר אוהדים לדף באופן כללי. זאת כמובן בתנאי, שהוא רלוונטי ומושך בפני עצמו.

תחזוקה  של הדף

אם אמרנו, שכדי למשוך עוד ועוד אוהדים לדף עסקי עליו להיות אטרקטיבי, הרי שהוא דורש תחזוקה ומחשבה. כלומר, עליכם לדאוג לכך, שאם גולש כלשהו מגיע אל הדף העסקי שלכם, הוא יראה בו תנועה הן שלכם והן של אוהדים אחרים של הדף. ככל שיהיה לו יותר מעניין לקרוא את הפוסטים שפורסמו בדף, כך יגדל הסיכוי לכך, שהוא יהפוך לאוהד שלכם בעצמו.

לסיכום

כיום כבר ברור וידוע לכולם, שהדרך הטובה ביותר לפרסם עסק היא באמצעות פרסום בפייסבוק. למה זה כל כך ברור? בזכות התוצאות! היות שהפייסבוק פונה לכלל האוכלוסייה העולמית והוא מאפשר גם חיתוך ומיקוד לפי קהל היעד ואת האפשרות לקבל חוות דעת במהירות, אנשים רבים נחשפים לעסקים המפורסמים בפייסבוק ונהנים לצרוך את מה שמפורסם בו.