בימינו, פריטים רבים שהיו פעם מוגדרים כטכנולוגיים ביותר וכאלה שלא נגישים לכולם הפכו לדבר שבשגרה. כך, כל אירוע גדול יכול לכלול היום את מה שפעם היה שיא היוקרה והכיף הגדול ביותר. בעבר, מקרן היה משהו מיוחד, היו מעמידים אותו בשכונה גדולה ומקרינים סרטים בשביל שכולם יראו. אך כיום מדובר בדבר שבשגרה, ובאירועים השכרת מקרן נדרשת פעמים רבות בכדי להקרין סרטון שמיועד לאורחים, או לחילופין – להראות את התמונות של הזוג המאושר שצולמו באותו היום. כך או כך, מדובר בפריט שהפך לחובה, ולכן חשוב מאוד לשים לב לדקויות השונות שיכולות להשפיע על איכותו של מוצר זה שאתם מזמינים לפעם אחת – אך חשוב מאוד שהוא לא יאכזב אתכם ברגע האמת.

התקלות האפשריות של מקרנים וכיצד להימנע מהן

כמובן שאחד הפחדים הגדולים ביותר בהקשר של השכרת מקרן לאירועים הוא שברגע האמת הנורה במקרן תישרף, או שהוא יגרום לקצר בחשמל, או שהתמונה לא תוצג, או להיפך – שלא יהיה חיבור בין המקרן לבית מערכת ההגברה של האולם. על מנת ששום דבר מהתסריטים המפחידים האלה לא יהפוך למציאות של האירוע שלכם, חשוב מאוד למצוא את השירות שלא רק "דוחף" לכם את המקרן, אלא גם מספק את התמיכה המלאה איתו. גם אם יש לכם במשפחה אדם המיומן בעבודה עם פריטים טכניים, לא צריך לסמוך על כך. יתר על כן, תמיד עדיף שהתפעול המלא של המקרן ייעשה על ידי נציג של הספק, על מנת שבמידה והמקרן ייצא מידי שימוש לאחר האירוע שלכם (וזה יכול לקרות, משום שלכל דבר ולכל מוצר יש תוחלת חיים משלו) – זו לא תהיה אשמתכם.

היכן מוצאים מקרן להשכרה

כאשר אתם בוחרים את המוצר המתאים להשכרה לאירוע שלכם, זכרו על המרכיבים החשובים של פריט זה הדרושים לשם כך שהאירוע שלכם יעבור בצורה חלקה וכנדרש. לדוגמא, כיום רוב הסרטונים מועברים ממקום למקום באמצעות דיסק און קי – ולא דיסק רגיל. חשוב מאוד לבדוק איזה יציאות יש במקרן המדובר, על מנת שלא יהיו מקרים לא נעימים במהלך האירוע, שבו המקרן פשוט לא יתאים לסוג אמצעי המדיה הדרוש לכם בזה הרגע.

חיפוש יעיל אחר מקרנים להשכרה

למעשה, אנשים המומחים בתחום זה המספקים שירותי השכרה תמיד ידאגו לתשאל אתכם מראש לגבי סוג היציאות הדרושות לכם ובמידת הצורך גם ייצרו קשר עם האולם על מנת לוודא שיש התאמה בין הציוד במקום (או עם חברת ההגברה, לחילופין), על מנת שיהיה שותף פעולה מושלם בין המרכיבים השונים. ניתן לראות המלצות באינטרנט על נותני שירות שונים, ולמצוא את זה שיש לו גם את ההיצע הרחב ביותר, וגם תגובות חיוביות. מיותר לציין שתמיד כדאי לעשות זאת מראש, ולא ביום האירוע, אלא לפחות שבועיים מראש, ובתקופות עמוסות אירועים – אף יותר.

המאמר מוגש באדיבות בסט רנט