אין כיום בית ישראלי שבו אין טלוויזיה. ניתן לומר כי הטלוויזיה הפכה לכלי התרבותי מן המעלה הראשונה ואין דרך יותר טובה מאשר לבלות מול המסך. למעשה ישנם זוגות המבלים את זמן האיכות שלהם מול הטלוויזיה וישנם הורים התלויים מאוד בטלוויזיה מכיוון שהזמן היחיד שבו הילדים שלהם נותנים להם מנוחה זה כאשר הם צופים בטלוויזיה. על כן ניתן לומר כי השאלה מי הספק של הטלוויזיה שלכם היא שאלה חשובה ביותר המשפיעה עליכם מאוד. ישנם מספר ספקי טלוויזיה בשוק כאשר הגדולים שבהם (אך גם היקרים ביותר) הם הוט ויס. על רקע העובדה כי המחירים של חברות אלו הם כה יקרים נכנסו לשוק מספר לקוחות המציעים מחירים הרבה יותר טובים ומשתלמים שבראשם פרטנר טיוי וסלקום. מדובר בחברות המציעות מחירים מנצחים מה שמוביל לכך כי ההצטרפות אליהן סוחפת המונים וניתן לומר כי הן יכולות להתחרות עם הלקוחות הגדולים בשוק.

מי יותר גדול?

חכמת ההמונים היא כלי נהדר בשביל להכריע מה יותר טוב ואיזה שירות עדיף. חכמת ההמונים הוכחה באינספור מחקרים כבעלת ערך אמתי היכולה לתרום לנו מאוד ויכולה לעזור לנו לקבל את ההחלטות החכמות ביותר שיש. על כן מומלץ לכם מאוד לפני שאתם מקבלים החלטה לראות מה ההמונים עשו ולחשוב על כך לעומק. גם כאשר אתם מתלבטים בין פרטנר טיוי וסלקום אתם יכולים לבחון מה ההמונים עשו וכך לדעת מהו הספק הטוב ביותר. אם כן ניתן לומר כי בסלקום ישנם כ-160,000 לקוחות ואילו בפרטנר ישנם כ-40,000 לקוחות. עם זאת יש לזכור כי סלקום קיימת זמן רב יותר וגם לכך יש השפעה ועלינו לקחת זאת בחשבון.

קראו גם: כך תהיו צרכני תקשורת חכמים יותר

איפה התכנים היותר מעניינים?

אין ספק כי אחד הדברים החשובים ביותר בכל טלוויזיה היא השאלה אילו תכנים יש בה. אנחנו מתעניינים מאוד בנושא של התכנים והם משפיעים על חיינו במידה ניכרת וקובעים את ההעדפות שלנו. תוכן טוב שווה המון ואין ספק כי נהיה מוכנים להשקיע בו יותר כסף וזאת בכדי לקנות את התוכן המעניין ביותר שיש. אך ניתן לומר כי התכנים בשתי חברות הטלוויזיה, פרטנר טיוי או סלקום טיוי הם די דומים. הן בסלקום והן בפרטנר ישנם את אותם ערוצי הבסיס שיש בעידן פלוס לצד ערוצי סרטים וערוצי ילדים ולצד זאת ישנם תכניות שניתן לצפות בהן בכל זמן.

מה צפוי בשוק עוד מספר שנים?

שוק הטלוויזיה צפוי לצמוח עוד ועוד והתחרות בו צפויה להיות יותר ויותר עזה. אין ספק כי גם סלקום טיוי וגם פרטנר טיוי צפויות לצמוח, להתפתח, לגדול ולמשוך עוד ועוד לקוחות מהחברות הגדולות, יס והוט. הצפי כי סלקום ופרטנר ימשיכו את המלחמה שלהן וכי אנו הצרכנים רק הולכים להרוויח מכך תכנים יותר מעניינים ומחירים יותר נמוכים.