אם אתם מתפעלים כל פעם מחדש ממצגת שאתם עושים או ממודעות פרסומיות שמעוטרות בגרפיקות יפות אכן מקצוע הגרפיקה ממוחשבת הוא בשבילכם, היום תחום העיצוב וגרפיקה נחשב לפורח מאוד והביקוש לגרפיקאים איכותיים ומעצבים גרפיים הוא מהגבוה בשוק הישראלי ובעולם כולו. הביקוש נובע בגלל שמעצבים כבר לא עובדים רק בחברות להדפסה או להפקות דפוס, נוכל לראות מעצבים גרפיים עובדים בחברות לפיתוח ועיצוב אתרי אינטרנט ובעולם הייטק במיוחד. המעצבים הגרפיים נותנים את השפה החזותית ואילו המתכנתים עובדים בשיתוף פעולה. עולם המיתוג והעיצוב בסופו של דבר הוא זה שקובע אם האפליקציה היא ידידותית או עד כמה האתר מזמין וכובש אתכם כדי לקנות מוצר מסוים. צבעים הם מדברים והם מעבירים לנו את התחושות הנכונות כדי לבצע פעולות.

לימודים מקצועיים להיות גרפיקאים - לימוד יסודות העיצוב ותוכנות לגרפיקה ממוחשבת

כדי להיות מעצבים גרפיים וגרפיקאים עליכם ללמוד קודם כל את חוקי העיצוב גרפי, מה זה בכלל משמעות שעומדת מאחורי צבע וכיצד באמצעות תוכנות של גרפיקה ממוחשבת אתם יכולים לבטא את חוקי העיצוב, הכנו במיוחד בשבילכם סרטוני הסבר מה זה גרפיקה ממוחשבת וכיצד מעצבים גרפיים באמצעות מספר פקודות בודדות מכינים גרפיקה מדהימה לקידום מכירות לעסקים. לימודי גרפיקה היום יכולים להיות בבתי ספר ללימודי עיצוב גרפי או מכללות לגרפיקה. כל המסלולים הנם לימודי תעודה וכמובן תיק עבודות שבונים אותו לכל אורך הלימודים. היצירתיות הוא נושא מאוד חשוב והבנת צרכיי הלקוחות שלכם. במסגרת הלימודים תקבלו תרגילים שיבנו אתכם מבחינה עיצובית וישדרגו לכם את החשיבה המרחבית והיציאה מחוץ לקופסה.

ביקוש לגרפיקאים ומעצבים לאחר לימודי עיצוב וגרפיקה ממוחשבת

לאחר הלימודים בגרפיקה ממוחשבת תוכלו לעסוק בחברות לפיתוח אתרי אינטרנט ואתם תתנו את השפה העיצובית, תקבעו היכן הלוגו ימוקם ואיזה צבעים ילוו את כל הקונספט העיצובי של האתר אינטרנט. היום נוכל לראות גרפיקאים שנותנים את השפה העיצובית גם לאפליקציות במיוחד משחקי מחשב או כל אפליקציה כזאת או אחרת שמשרתת את המשתמשים. הצבעים ויכולות ההבדלה בין האלמנטים השונים באתר או באפליקציה. אין חשיבות כלל או כלל לאם יש לגרפיקאים ניסיון או לא מספיק שיש לכם תיק עבודות מקצועי תוכלו להשתלב במהירות לתחום הזה. זה לא משנה אם יש לכם תעודה או לא מה שיבקשו ממכם זה אך ורק לראות מה אתם יודעים לעשות עם התוכנות לגרפיקה של חברת אדובי וכיצד אתם מעבירים רעיונות לידי ביטוי למסר מכירתי או שיווקי.

צילום pixabay