יש דרכים שונות למכירה ברשת ויש פלטפורמות שונות לעשות את זה גם בלי יידע בבניית חנות וירטואלית, ואתרים שונים למסחר אלקטרוני מאפשרים את זה. האתר המוכר הראשון הוא איביי שמאפשר למכור לכל לקוח פוטנציאלי שהוא בעולם, וכל מה שצריך הוא להפיק דף מכירה מרשים למוצר ולהציע אותו לכל דורש ולאחר שהוא נמכר לשלוח אותו בפשטות בדואר. אופציה נוספת היא אמזון, עוד פלטפורמה למסחר אלקטרוני שמאפשרת לאחסן בחברה (במחסנים בארה"ב או באירופה)  את המוצרים שמיועדים למכירה, ולאחר פרסום שלהם באתר ומכירה שלהם כל מה שצריך הוא לתת "פקודה" למחסן לשלוח את המוצר ללקוח הספציפי. האופציה השלישית הפופולארית היא בניית חנות במערכת וורדפרס שנחשבת לנוחה ופשוטה לשימוש עבור המשתמשים, ומציעה אין סוף תוספים בחינם ובתשלום בהם ניתן לעשות שימוש בשביל להפוך את החנות לאטרקטיבית וחדשנית ובעלת פיצ'רים מתקדמים.

אך למה לחפש בשדות זרים אם אפשר לבנות בקלות ובמהירות חנות וירטואלית מצליחה בפלטפורמה מקומית למסחר אלקטרוני? חברת e-shop מציעה פלטפורמה כזו והניסיון שלה רב בכל תחומי התעשייה, כך לדוגמא ניתן לראות ולהתרשם מחנויות מדהימות כמו: "את לבני נשים" "חשמל נטו" "סמסונג מובייל" "1800flowers" ועוד רבות אחרות והנה כמה סיבות טובות למה כדאי לבחור בחברה שמתמחה במסחר אלקטרוני לליווי בתהליך:

  • ליווי מנהל פרויקט מומחה – אתם לא צריכים לשחות לבד בים המידע והאפשרויות שיש בפניכם. מנהל פרויקט בעל ניסיון רב מלווה אתכם לכל אורך התהליך בדרך להצלחה.
  • אפיון עסקי ממוקד לחנות – בשביל שהחנות תצליח חשוב לעשות אפיון עסקי מקצועי. מה המסר שהחנות אמורה "לשדר" ללקוחות? איך היא תיראה ומה כדאי למכור באמצעותה?
  • אפיון מדויק של קהל יעד – אפיון מקצועי וממוקד של קהל היעד, יאפשר לכוון את הפרסום ללקוחות פוטנציאליים אמיתיים וינפה את אלו שככל הנראה לא יבצעו רכישה בחנות.
  • עיצוב חוויית משתמש – חוויית המשתמש היא אחד הפרמטרים החשובים בהצלחתה של חנות וירטואלית. איך יתנהל הגולש בחנות? אילו כפתורים יהיו בה, איך הם יראו ואיפה הם ימוקמו?
  • מועדון לקוחות – חנות וירטואלית מתקדמת כוללת גם אופציה ליצירת מועדון לקוחות, כאלו שיחזרו שוב ושוב לרכוש בה.
  • כלי קידום מכירות ושירותי פרסום – בשביל שהחנות תצליח ותמכור, היא חייבת לכלול כלי קידום מכירות מתקדמים בשביל שיהיה קל למצוא אותה ברשת. חברה המספקת פלטפורמה לחנות וירטואלית חייבת להציע גם שירותי פרסום מגוונים.
  • שירות לקוחות – אולי מעל לכל, חברה כזו צריכה לספק שירות לקוחות מצוין, ומענה מהיר וענייני שפותר כל בעיה תוך זמן קצר.

אז איך מתחילים? בוחרים בפלטפורמה אותה בחרו למעלה מ-1000 עסקים מצליחים בארץ.     e-shop  הינה הפלטפורמה המקומית הותיקה והמפותחת ביותר שקיימת למסחר אלקטרוני בישראל כיום, שווה לכם לבדוק ולבקר באתר החברה.