תוכן מקודם

חנות מוצרי החשמל הוותיקה הגיעה למודיעין

מוטי נחמה פתח את חנות "גל החשמל" לפני 23 שנים בירושלים, בחנות הוא מוכר מוצרי חשמל של מיטב החברות והיצרנים, מקררים, מדיחים, מכונות כביסה ומייבשים וגם מסכי טלוויזיה וגאדג'טים חדשניים. לאחרונה פתח סניף נוסף ממש כאן אצלנו בעיר -במתחם רמי לוי בישפרו סנטר.


"יצא לי לספק הרבה סחורה לעיר, לקוחות שקנו אצלנו במשך שנים בירושלים ואז עברו לדירות חדשות במודיעין המשיכו לקנות אצלנו וביקשו כל הזמן שאפתח סניף גם כאן בעיר", הוא מספר, "אני אוהב מאוד את מודיעין, ואת האנשים בה, הגענו וישר הרגשתי בבית".


החנות של מוטי היא עסק משפחתי, בסניף שפתח במודיעין הוא עובד יחד עם אשתו ואת הסניף בירושלים מנהל אחיו. שמו של העסק, 'גל החשמל' קרוי על שם בנו. מעל לדלת הכניסה תוכלו להבחין גם בשילוט של 'צומת החשמל', מוטי מסביר ששני הסניפים שלהם שייכים לקבוצה של כ- 45 חנויות מוצרי חשמל ברחבי הארץ שהתאגדו על מנת לייצר כח קנייה מול היבואנים. "צומת החשמל הוא למעשה קואופרטיב, אנחנו יודעים לקנות סחורה מהספקים הגדולים בדיוק באותו כח של רשת גדולה, מה שמנטרל לחלוטין את היתרון של הרשתות מולי, כי אני קונה באותם מחירים כמוהם אם לא יותר טובים, וזה בא לידי ביטוי במחיר הסופי ללקוחות."

איכות, מגוון ומחיר


בראש סדר העדיפויות מציב מוטי את איכות המוצרים, ההתאמה המדויקת לצרכי הלקוח והעבודה עם יבואנים רישמיים בלבד. "אנחנו משתדלים ללכת על איכות ולא רק על מחיר. מאוד חשוב לי למכור ללקוח מוצר טוב, איכותי ואמין, כך שגם אם אחרי מספר שנים יש תקלה, הוא יקבל מענה מצוין. ברגע שהלקוח מרוצה הוא מחזיר אליי לקוחות וכולנו מרוויחים". 


"רבים לא יודעים שהרשתות הגדולות נמצאות בבעלות היבואנים הגדולים, לכן כשלקוח נכנס לסניפי הרשתות ינסו למכור לו את מוצרי מותג האם, ולא בהכרח את המוצר שמתאים לו. אצלנו כל לקוח מקבל ייעוץ אמיתי. אין כאן לחץ, אנחנו יכולים לעבור על מבחר המוצרים של מגוון החברות ומגוון היצרנים שאנחנו מוכרים - בין אם הצורך הוא מקרר, מייבש כביסה, מדיח, תנור, כיריים או מסך טלוויזיה. כשבאים אליי ומסבירים את הצרכים, אני אפרוש בפניהם את המוצרים שעונים על הדרישות שלהם ומתוכם הם יבחרו את המוצר שיתאים מבחינת התקציב, מבחינת איכות, אחריות וכו'. את החליפה המדויקת אפשר להתאים רק אחרי שיש היכרות עם הצורך ועם הלקוחות".

הקשר של מוטי עם לקוחותיו נשמר גם אחרי הרכישה, לעיתים לאורך שנים, לקוחות רבים חוזרים אליו כשהם רוצים להתחדש, כשמשפצים לכבוד החג, כשהם עוברים דירה וכשאחד הילדים עוזב את הבית. "הקשר עם הלקוחות הוא לא חד פעמי מבחינתי והוא לא מכירתי נטו. אני כאן כדי לתת שירות, הקשר הוא בלתי אמצעי. אין אצלנו "שירות לקוחות" תמיד פונים אליי באופן ישיר גם תוך כדי הליך הרכישה והאספקה וגם אחרי. אני זמין, והמענה הוא תמיד מיידי, ענייני ויעיל."


ל'גל החשמל' יש גם חנות אונליין בה אפשר למצוא את מרבית המוצרים, אבל מוטי ממליץ להגיע לחנות עצמה ולקבל ייעוץ והכוונה, במיוחד אם מדובר במעבר דירה או שיפוץ של הבית. "אנחנו יודעים להסתכל על התמונה הגדולה, אין סיבה ללקט את המקרר מפה, את המדיח משם, ואת מסך הטלוויזיה מהאינטרנט. חשוב להבין שכשמגיעים לחנות פרטית, אני כבעל החנות לא מסתכל על כל מוצר בפני עצמו, הכל ביחד יוצא הכי זול והכי מתאים מכל קומבינציה אחרת שהלקוח ישיג במקום אחר, וזו גמישות שהיא מאוד ייחודית לנו".


מוטי מספר שתושבי מודיעין מכבים רעות והסביבה מגיעים להתחדש גם עבור עצמם וגם כדי לקנות מתנות ליקיריהם. "יש אצלנו כל מיני גאדג'טים מגניבים, בעיקר למטבח, אחרי שנת הקורונה אנשים מאוד אוהבים את המטבח הביתי שלהם ומחפשים לשדרג אותו אז המוצרים האלה הולכים חזק השנה - המיקסרים, הבלנדרים מכשירי הנינג'ה, ועוד". 

לייעוץ ולפרטים נוספים - גל החשמל