צילום בשער: מסעדת פדריק

היוזמה נולדה בעקבות כך שלאחרונה, פתחה עיריית מודיעין מכבים רעות עמוד אינסטגרם חדש, ומתוך מחשבה כי האינסטגרם מהווה פלטפורמה מנצחת לצילומי אוכל שאנשים אוהבים לשתף בהם וגם לעקוב אחריהם.

בשבוע האוכל ישתתפו השנה, 36 מסעדות, בתי קפה ופאבים מקומיים, כאשר הרעיון הוא שבמהלך שבוע זה, תושבי העיר יעלו תמונות אוכל מתוך החוויה האישית שלהם. התמונות יתויגו בהאשטאג  #טעים להכיר, באינסטגרם, כאשר ניתן יהיה להעלות תמונות גם לעמוד הפייסבוק של העירייה.

התחרות תיערך בארבעת הימים הראשונים של שבוע האוכל והבילוי.  ביום חמישי 31.1.19 בבוקר יוכרזו הזוכים בקטגוריות השונות.

המשתתפים שיצלמו את תמונות האוכל הטובות ביותר יוכלו ליהנות ממגוון פרסים: פיצת שף משפחתית לשנה שלמה מתנת שגיב קלצוגנה בר, ארוחות זוגיות בכרמיז, פפינו ופדריק, ארוחת בוקר זוגית בקפית או ארוחה בפסטיליאנו.

שבוע האוכל והבילוי של מודיעין מכבים רעות יתקיים בין התאריכים - 27.1 - 2.2.19 ובמסגרתו יציעו מקומות בילוי בעיר את מנות הדגל שלהם במחיר מיוחד של 49 שקלים למנה. לצד מנת הדגל המרכזית, בחלק ממקומות הבילוי בעיר יציעו השנה מנות דגל גם במחירים של 29 שקלים ו-39 שקלים. בנוסף, חלק מבתי העסק יקיימו במהלך השבוע אירועים מיוחדים בהם יארחו שפים, יקיימו סדנאות וערבי קונספט ויארחו מוזיקאים צעירים מהעיר להופעות חיות.

הפרויקט הינו יוזמה של מרכז הצעירים 'יודה' וחבר המועצה אלעד שמעונוביץ, במטרה לקדם את  מקומות הבילוי בעיר ולעודד את התושבים, בדגש על האוכלוסייה הצעירה, לצאת ולבלות במודיעין מכבים רעות.