אם אתם מעוניינים בכך שהאתר שלכם יתמזג באופן טבעי עם מנוע החיפוש של גוגל, מומלץ לפנות למקדם אתרים טוב ומקצועי.

הפרמטרים החשובים לביצוע קידום אורגני מקצועי

כדי לקדם את האתר ולהביא אותו למקום הראשון במהירות האפשרית, יש צורך להביא בחשבון כמה פרמטרים בסיסיים. אלה העיקריים שבהם:

  • קישורים איכותיים – הכוונה היא לקישורים חיצוניים. גוגל אוהבת במיוחד קישורים של אתרי ממשלה או אתרים ציבוריים. כך שבעיניה, אם האתר שלכם מוציא קישורים חיצוניים, סימן שמדובר באתר חשוב. אז אם יש לכם חברה להפקת אירועים, זה הזמן לחדש את הקשרים שלכם עם בעלי עסקים אחרים ולקשר את האתר לקישורים חיצוניים איכותיים.
  • תוכן מרשים – תוכן איכותי של האתר צריך לכלול את מילות המפתח שאתר מעוניינים לקדם. מקדם אתרים מקצועי יבצע חקר מילות מפתח ויבחר את הביטויים המשתלמים ביותר.
  • פעילות ברשת – זה הזמן לחזור לפייסבוק והטוויטר. גוגל תעריך את האתר שלכם יותר אם תראה שהוא פעיל ברשתות.
  • מערכת טובה לניהול תוכן – רצוי להשתמש במערכות עדכניות ומוכרות. מנוע החיפוש של גוגל אינו אוהב מערכות תוכן ישנות.
  • בן כמה הדומיין שלכם – אם יש לכם כתובת דומיין ותיקה, זה הזמן לנצל אותה. גוגל מתעדפת את הכתובת שצברה לעצמה שם בקרב הגולשים.

דואגים לחוויית הגולש

קידום אורגני דואג גם לשפר את חוויית הגולש, כך שהגולשים יכולים להישאר כמה שיותר זמן באתר. זה יכול להיות באמצעות תמונות טובות או טקסט אשר מעודד את הגולש לבצע פעולות שונות כמו השארת פרטים או תשלום. כמו כן, אחד הפרמטרים המשמעותיים ביותר המשפיעים על הגולש הוא מהירות האתר - יש צורך לדאוג לשרת טוב ואיכותי אשר לא גורם לעיכובים באתר. ומעל לכל, מומלץ לפנות לחברה מקצועית לקידום אורגני. הצוות המיומן יעמוד על הדרישות שלכם ויפעל לילות כימים כדי לעדכן את האתר שלכם.